CelebFa10 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های ویژه از جدیدترین کار شکیرا در اسپانیا

Posted by Admin در ژوئیه 23, 2010

عکس های ویژه از جدیدترین کار شکیرا در اسپانیا

شکیرا خواننده 33 ساله کلمبیایی آمادگی بدنیش را در جدیدترین کارش در اسپانیا نشان می دهد
برخی منابع خبری جدیدترین کار او را فیلمبرداری موزیک ویدئو و برخی دیگر عکس های فتوشات عنوان کردند
هنوز بطور دقیق مشخص نیست اما احتمال فتوشات بودن کار بیشتر است

53 پاسخ to “عکس های ویژه از جدیدترین کار شکیرا در اسپانیا”

  1. jigar bala said

    tanx

  2. shahin said

    خیلی باحاله.لباسشم مهشره.ممنون

  3. پرنيان said

    رنگ لباسش و تور پايينش خوشگله…..چه بدن نرمي داره خوش به حالش

  4. melisa said

    kheily doos dashtanie.
    che manzarei che tabiati!!!!

  5. sana said

    اقای ماهان گوگل یه سیستمی داره که میتونی انگلیسی تایب کنی فارسی بنویسه اونو بهت بیشنهاد میکنم

    برای ماهان

    و همه ی کسایی که مشکل تایب فارسی دارن

    http://www.google.com/transliterate/persian

  6. Danny Ocean said

    میگم ایم چرا یه کفش پاش نمیکنه؟
    بابا با کفش خیلی قشنگ تره .
    توی مراسم های world cup هم ندیدیم یه دونه کفش پاش ایشون باشه.

  7. sana said

    خوب مدل رقصشه اینجوری راحتتره لابددد که کفش باش نکنه

    استایلشه

  8. Ela said

    خيلي قشنگ شده.چه قدر هم رنگ صورتي بهش مياد.
    خيلي خيلي دوستش دارم.

  9. المیرا said

    بدنش خیلی رو فرمه
    صحنه های زیباییه با منظره فوق العاده

  10. رضا اقاسی said

    از شکیرا خوشم میاد مخصوصا از اندامش
    اینجا خیلی خوشگل شده

  11. sahel-girl said

    خیلی خوشگل شده اینجا افرین واقعا شکیرا یه خانومه!

    مرسی

  12. shadi said

    «عشق این نیست که یه انسان بی عیب پیدا کنی،عشق یعنی یه کسی رو پیدا کنی و بی عیب ببینیش»
    شکیرا به نظر من بی عیبترین دختر دنیاست
    صداش،هیکلش،قیافش،اخلاقش و…تکه.
    واقعا لباسش بهش میاد،بدنش بینظیره،عاشق نرمی و انعطاف بدنشم.
    ممنونم
    فوق العاده بود
    خسته نباشید.

    • Nastaran said

      Bravo Shirin jan…
      Shoma eshqe binaziri nesbat be Shakira dari…
      Jomlei ke gofti auli bo0d…
      Mikhastam be khatere o0n matne zibat to0 post Angie ham azat tashakkor konam…kheyli ziba bo0d…
      Vay ke man cheqad az in jomalato matnao ehsasate naabe shoma lezzat mibaram….
      Kheyli azat mamno0nam be khatere in chizayi ke migi…kheyli chiza az commentat yad gereftam….

      • shadi said

        ممنونم نسترن جون
        نظر لطفته
        عزیزم تو که از من قشنگتر حرف میزنی
        انقد که خوب ازم تعریف میکنی منو خجالت زده میکنی
        «من واقعا عاشق شکیرام،هیچ دختریو مثل شکیرا ندیدم البته این متنا هیچ وقت نمیتونه عشق واقعیه یه انسانو به کسی نشون بده،من بی اندازه عاشق شکیرام»
        من بازم ازت ممنونم بابت اینهمه تعریفت
        خیلی گلی
        موفق باشی عزیزم.

  13. mahan said

    sedasho dus daram ensafan khub ham miraghse vali az khodesh ziad khosham nemiad

  14. teacher of art said

    خانوم زیباییه….ممنون

  15. Amir__1 said

    این پست دخترونس

  16. عکسه سومش خیلی خوجله.فتوشاته به نظره منم

  17. He-Who-Must-Not-Be-Named said

    چه خوبه خالکوبی نداره

  18. الهام said

    کار خارق العاده ای نکرده به نظر من …
    توان بالا و انعطاف بدنیش چیزی بود که از ابتدا هم مشخص بود…
    رنگ لباسشم قشنگه
    طبیعتی که توش هست هم جالبه

  19. TaRa said

    منم فکر کنم فتوشات باشه
    با اینکه خیلی اندامش انعطاف پزیره ولی زیاد قشنگ نیست

  20. Nastaran said

    بدنش عجب انعطافي داره….
    شخصيت خوبي هم داره….
    لباسشم باحاله بدك نيس….

    ممنونم

  21. fan of miley said

    چه موزیک ویدئویی بشه این. واقعا خواننده محشریه این شکیرا

    از همه لحاظ بگی عالیه. از قیافه و تیپ و هیکلش بگیر تا آهنگاش

    عالیه. از اون خواننده های کلاسیکه

  22. سما said

    دوست دارم ولی دیگه توروخدا از این سبک لباس بیا بیرون
    خیلی دیگه تکراریه
    الان چند ساله داره این مدل لباس دو تیکه رو با دامن فرفری میپوشه
    اینجا هم همونه فقط دامنش بلنده

  23. mask said

    واي خداي من!الان كه پست مربوط به شكيرا و آنجلينا زير هم قرار گرفتن و سن هر دوشونو خوندم فهميدم آنجلينا و شكيرا فقط 2سال اختلاف سني دارن!يعني من نميدونستم كه شكيرا33 سالشه!بابا اينكه عالي مونده به جنيفر گفته برو بوق بزن
    راستي حالا كه حرف آنجي اومد وسط چون معمولا به دنبالش بايد يادي از جنيفرم بكنم اين خبر رو كه الان ديدم رو هم بگم كه جنيفر جون اسم عطرشو عوض كرد

  24. ثمینه said

    عزیز دل منه اما جدا سنش بهش نمیاد از بس خوش اخلاقه!!!!
    مرسی

  25. Farzaneh said

    آره خدایی سنش بهش نمیاد ….
    چه لباس خوشرنگی پوشیده ….
    هیکلش خیلییییی بیسته … خوشم میاد از این هیکلایی که زیادی لاغر نیستن …
    خودشم که جیگره دیگه …….
    مرسیییییییییی

  26. مونا68 said

    فقط مامانم میدونه من چقدر این بشرو دوست دارم وقتی گوشه تلوزیون میزنه اهنگ بعدی شکیرا شور و حالی تو خونه به پا میشه

  27. vahid said

    عجب انعطاف جالب انگیز ناکی

  28. sarvenaz said

    دوسش دارم،چه لباس با نمکی پوشیده

  29. lucy said

    range lebasesh kheyli zaye va jighe , aslan khosham nayomad ,
    darmorede amadegi badanie shakira ham ke aslan shaki daresh nist . to clipash ham malome

  30. ووروجک said

    خیلی ناز افتاده … شبیهه شیر های وحشی آفریقایی

  31. NINI said

    تتتتتتتتوووووووووووو بببببببببببببببببببببیییییییییییییییییی ننننننننننننظظظظظظظظظظییییییییییییییییییرررررررررررررریییییییییییییی

  32. noushin said

    چقدر انعطاف بدنیش خوبه چه رنگ قشنگی داره لباسش منم دوستش دارم

  33. Nafiseh said

    اندامش تمیز و تراش خورده مث خیلیای دیگه نیس….
    نمی‌دونم چرا اما هرکی ندونه فکر می‌کنه شرقیه

  34. arash said

    شکیرا از هر لحاظ نمونه اس
    ممنون

  35. سارا_دارا said

    واي چه ناز شده

    آدم انرژي مي گيره شكيرا رو با اين لبخند خوشگل ميبينه

    اونم تو اين طبيعت

    رنگ لباسش هم نازه

    مرسي

  36. شیرزاد said

    او خدایا این چقدر لاغر اس

  37. نرگس said

    چه جای قشنگی … چقدرم صورتی بهش میاد …
    خوشگل بودن … مرسی

  38. shaghaiegh said

    ایول دختر عجب بدن نرمی داری !!!!!!
    شکیرا رو خیلی دوست دارم ولی صدای سارا کنر رو ترجیح میدم
    مرسی

  39. فاطمه said

    وای…..چقدر دامنش نازه…چقدر پرچینه…چه رنگ نازی……..چقدر دوس دارم این مدل دامنها رو عین لباس عروس

  40. azi said

    من شکیرا رو دوس دارم
    ولی اونوقت این لباسه چی می گه این وسط؟!!!

  41. Hil@ry said

    من عاشق رقص شکیرام!!! چه بدن انعطاف پذیری داره!!!
    دامنش هم خیلی ناز و خوش رنگه!!!

پاسخی بگذارید

 
