CelebFa10 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

معرفی کامل و عکس های شرکت کنندگان در فصل جدید مسابقات رقص با ستارگان Dancing With The Stars

نوشته‌شده به دست Admin در سپتامبر 4, 2010

عکس های شرکت کنندگان در فصل جدید مسابقات رقص با ستارگان Dancing With The Stars

قصل یازدهم مسابقات مشهور رقص با ستارگان آمریکا Dancing With The Stars از چند روز دیگه آغاز خواهد شد
در آستانه این مسابقات عکس ها رسمی شرکت کنندگان منتشر شد
در فصل قبلی این مسابقات نیکول شرزینگر (‌خواننده گروه پوسی کت دالز ) و پارتنرش تونستن به مقام اول دست یابند
پاملا اندرسون هم در اون مسابقات شرکت داشت

رقص با ستارگان برنامه اي تلويزيوني كه از شبكه ي ABC در آمريكا پخش مي شود ،  اين برنامه نسخه ي آمريكايي برنامه ي   انگليسي Strictly Come Dancing  از شبكه ي BBC سري هاي تلويزيوني است .در هر دوره از اين برنامه  ميزبان هاي فرعي عوض مي شوند.

در هر فصل سلبريتي ها و رقاصان حرفه اي با هم  جفت  مي شوند ، سلبريتي ها شامل راننده هاي ماشين مسابقه اي ،  ورزشكاران المپيك ، فوتباليست ها ،  سوپرمدل ها ، بازيگر ها ، خواننده ها‌ ، فضانوردان و….

هر زوج بايد رقص لاتين يا   ballroom رو اجرا كند . آنها  براي كسب راي از داورهاي مسابقه و تماشاگران با هم به رقابت مي پردازند.

هر گروهي كه راي كمتري بياره از مسابقه حذف مي شود تا برنده در آخر مشخص بشود.

برند ه ي فصل گذشته ي اين مسابقه نيكول شرزينگر و درك هوگ بودند.

رقص هايي از قبيل چا چا ، تانگو ، سمبا ، سالسا ، مامبو ، لامبادا ، رومبا ، ليندي هاپ و……خواهد بود.

و هم اكنون فصل 11 اين مسابقه در 20 سپتامبر  شروع مي شود و شركت كننده هاي اين مسابقه در حال تمرين و آماده شدن براي اين رقابت ها هستند.

حضور بريستول پيلين دختر حاشيه ساز سارا پيلين در اين مسابقه جلب توجه مي كند.

+++

Bristol Palin, dubbed ‹Alaska’s Most Famous Daughter with Mark Ballas

بریستول پالین

NFL quarterback Kurt Warner with lady in red Anna Trebunskaya

Actor and rapper Kyle Massey with Lacey Scwimmer

Jennifer Grey and dancing partner Derek Hough

star of reality Show The Hills Audrina Patridge and Tony Dovolani

آدریانا پاتریج

Brady Bunch star Florence Henderson gets he dancing shoes on with Corky Ballas

Baywatch star David Hasselhoff gets up close and personal with Kym Johnson

RnB star Brandy with Maksim Chmerkovskiy

comedian Margaret Cho with Louis Van Amstel

Singer Michael Bolton takes the lead with Chelsie Hightower

+++

تهیه و ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : S.P

+++

من خودم فصل قبل این مسابقات رو دنبال کردم توصیه می کنم ببینید

البته از تی وی نمی تونید ولی لینک های دانلودش خیلی سریع در دسترس هست

فصل قبلش چهره های مشهورتری داشت و سروصدای زیادی شد

56 پاسخ به “معرفی کامل و عکس های شرکت کنندگان در فصل جدید مسابقات رقص با ستارگان Dancing With The Stars”

  1. asaljoon69 گفت

    مررسییی

    • asaljoon69 گفت

      من چنتا فیلم تکی از رقصا دیده بودم!!خییلی جالب بودن
      من عاششق رقص سالسام
      امروزم این عکسارو دیدم..فک نمیکردم مال همین مسابقاته
      ممنون
      پستاتون جالبن

      • SH!\/A گفت

        عسل جون تو همون جیگربلا جونی
        ؟؟؟؟

      • TaRa گفت

        شیوا راست میگه منم موندم

      • مونا68 گفت

        نه بابا جیگر بلا که رفته مسافرت واسه یک هفته!
        ایشون احتمالا جدیدن.

      • Mahan گفت

        are daghighan salsa ye zabiate khassi dare

      • asaljoon69 گفت

        نه دوستان من جیگربلا نیستم!من که زدم 69!!!!
        کامنت نمیذاشتم اصولا…اما همه برو بچه های اینجارو میشناسم! فکنم یزمانی آدرس اینجا celebfa.co.cc یا celebfa.com بود!!!از همون وقتا سر میزنم به این سایت!!و کامنتای همتونو میخونم
        اسمم عسله! چون با جیگر بلا قاطی نمیشد منم همینو گذاشتم ;)
        اگه بتونم سعی میکنم همیشه نظر بذارم!

      • Nastaran گفت

        ولی من والس و فاکس تروتو ترجیح میدم

      • knock_knock_aMin گفت

        چرا اذیت میکنی بچه هارو …. مگه چند نفر جدیدا تو سلب فا اومدن که ادمینو آدمین صدا می کنن ؟ 

      • Nastaran گفت

        امین من به هوش شما غبطه میخورم…
        من از همون اول حدس زدم شبیه پروانه ست کامنتاش…ولی خب خودش میگه نیس دیگه…
        آفرین به این هوشت

      • knock_knock_aMin گفت

        ;)

      • parvane گفت

        کی منه؟تو کی ای؟ چی میگی؟ ;)
        بابا تهمت نزنید به دختر مردم!! عسل خانوم آویزون (مهمون) منه! من کامنت میذارم اونم میخاس بذاره گفتم بفرما!! کامپیوتر ما رفت و آمد توش زیاده!مال مفت دل بیرحم…. عسل جونم از آشنایان هستن!!خواهرمم ازینجا کامنت میذاره
        فقط مونده بابا و ….. !!!!!
        من امروز فقط مسابقه شرکت کردم!
        عجبا…واسه آدمین گفتن منم حرف درآوردن!!!!! :((
        خب همه میگن ادمین دیگه..مدیر بگم؟ نمیتونم مجید بگم مثل شماها!! ولی من هرکیو میشناسم به مدیر سایت میگه ادمین!
        شایدم منظورتون تلفظه «آ» یا «ا» هست..که بحث جدا داره!!!به هر حال ما میگیم آدمین….خودش میدونه کیه دیگه!! ;)
        خواه ناخواه طرز صحبت کردن رفقا مثل هم میشه….
        محض اطلاع kiddssilly خواهر من هستن!که دیگه احتمالا کامنت نمیذاره

        حالا من خودم تکی این همه آمار بازدیدو زیاد کردم بده ؟؟ :D
        یه هفته به درس و دانشگاه مونده…تحمل کنید…دیگه کامنت مارو نمیبینید

      • Mahan گفت

        koja budi baba in chan ruz
        jat hesabi khali bud makhsusan un bala balaha

        shoma khanevadegi tu kare celebina
        !!!!!
        be har hal hala ta daneshgah shoru nashode bia comment beza dg chon un moghe nesfe bacheha kam kar mishan me3 man

      • Nastaran گفت

        عزیزم من معذرت میخوام اصلا منظور بدی نداشتم.
        آخه میدونی پروانه جون فقط بحث «ادمین» و «آدمین» نیس من کلی گفتم چون شما و عسل جان هردوتون اول میشین، «میخوام» رو «میخام» تایپ میکنین، هردو بریتنیو دوس دارین، هردوتون متولد 69 هستین و…..فکر کردم واقعا همون پروانه جون خودمونی ولی الآن هم شما گفتی خواهرتونه پس دیگه هیچ جای بحثی باقی نمیمونه گلم…من بازم معذرت میخوام اگه دخالت کردم عزیزم.ببخشید.
        به خواهراتم و مخصوصا کیدزسیلی سلام برسون یادمه یه بار خیلی باهم کل کل کردیم!
        موفق باشی عزیزم.
        بازم ببخشید…

      • parvane گفت

        عسل دوستمه…کیدسیلی خاهرمه
        این مدل تایپ نمودن بخاطر اسمس فارسیه…هی زور میزنیم جملاتو کوتا کنیم کمتر شه :D

        مرسی ماهان…دیگه عسلو استخدام کردم اون بالا بگیره :D
        کار داشتم آخه

      • knock_knock_aMin گفت

        پروانه جان من اول حس کردم می خوای سرکارمون بذاری/منظوری نداشتم- به تیمتون سلام برسون

  2. SaDaF گفت

    فصل قبلش كه عالي بود

    نيكول خيلي كارش عالي بود

    واقعا حقش بود

    خيلي اين برنامه رو دوس دارممممممم

  3. پرنيان گفت

    اگه شركت كننده هاي معروف تر بودن مثلا كيم بود اون وسط بهتر مي شد ولي رقصاشون خيلي عاليه……
    از اينجور مسابقه هاا خيلي خوشم مياد

  4. نگین گفت

    بنظر منم خیلی عالی بود ،

    ممنون از اطلاعات کامل

  5. Farzaneh گفت

    خیلییییییییییی از این مسابقه های رقص خوشم میاد
    واقعا خوبه که تو هر سنی شرکت کننده داره
    من فقط آدریانا پاتریجو میشناختم !!
    مرسییییییییی

  6. Reza_R گفت

    اکثرشون رو نمیشناسم
    David Hasselhoff از همشون معروفتره
    سری قبل خیلی بهتر بود

    دمت گرم S.P

    ممنون

  7. مونا68 گفت

    من عااااااااااااااااااااااااااااااششششششششششششقه این مسابقاتم
    تنها برنامه ایه که ما خانوادگی میبینیمش و لذذذذذذت میبریم

  8. TaRa گفت

    خوشم نمیاد از این مراسم

    رقص فقط متال

    کلا رقصای الکی باحال ترن

  9. Nastaran گفت

    وای خیلی خیلی خیلی ممنونم من عاشق این مسابقم…رقص با ستارگان خیلی عاااالیه…عاشقشم…
    امیدوارم هرکدومشون نمایش خوب و قابل قبولی داشته باشن…
    خیلی ممنونم مرسی که این اطلاعاتو دادین…
    یه دنیا ممنون
    سپاسگزارم

  10. SH!\/A گفت

    هیچکدومشون رو نمیشناسم.همشون سن بالان که.

  11. samineh گفت

    امسالیا زیاد معروف نیستن

    مرسی

  12. مرسی جالب بود
    خدا کنه بریتنی هم در برنامه های آینده باشه
    من مال جنیفر لوپز هم دیدم عالی بود رقصش

  13. vahid گفت

    ممنون مجید و sp

  14. SaRa~ گفت

    مرسی منم ازین مسابقات رقص خیلی خوشم میاد

  15. alma گفت

    چه جالب فصل پیش نیکول برده!
    از پاملا حالم بهم می خوره خوب شد که نبرد.

  16. شیوا گفت

    وای مرسی
    من خیلی دوس داشتم درباره این مسابقه بدونم

  17. فمی گفت

    مرسی از توضیحات. من زیاد شنیده بودم ولی نمیدونستم چیه. یه سال ملکه زیبایی جهان جنیفر هاکینز هم شرکت کرده بوده

  18. Ela گفت

    خيلي ممنون از S.
    پسته جالبي بود

  19. نرگس گفت

    هیچ کدومشون رو نمی شناسم که … دوره قبلی خیلی از چهره ها معروف بودن …
    مرسی …

  20. noushin گفت

    معرکه است من عاشق سامبا و سالسا هستم بسیار رقصهای شادین تمام بدن تکون میخوره و میرقصه
    مایکل بولتونو خیلی دوست دارم صدای زیبایی داره

  21. Mahan گفت

    vay harf nadare bi sabrane montazere shoruesham

  22. ROSE گفت

    ممنون

  23. Sarvenaz گفت

    من این مسابقه های رقص رو خیلی دوست دارم

  24. درخشنده گفت

    من هیچکدوم رو نمیشناسم. ممنون

  25. درخشنده گفت

    خیلی چندشه این کیم.
    حالم ازش بهم میخوره.
    بدبخت عقده ای….
    فکرنکنم دست از سر جاستین برداره این …
    ممنونم

  26. kimia گفت

    ممنون!
    منم هیچکدوم رو نمیشناسم!

  27. ساحل گفت

    ياد فيلم شل وي دنس جنيفر افتادم همه اين رقصا تو اون فيلم بود

  28. ژیلا گفت

    چه جالب خیلی دلم می خواد مسابقه روببینم

  29. فمی گفت

    ادمین جان میشه لطفا از Faith Hill و Tim Mcgraw هم مطلب بذاری تو سایت

  30. shadi گفت

    عاشق این برنامم
    نمونست
    ممنونم

پاسخی بگذارید

 
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

