CelebFa10 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های کیتی پری در مراسم اهدا جوایز موزیک‌ ویدئو ام تی وی 2010 MTV VMA

Posted by Admin در سپتامبر 13, 2010

عکس های کتی پری در مراسم اهدا جوایز موزیک‌ ویدئو ام تی وی 2010 MTV VMA

کیتی پری خواننده 25 ساله آمریکایی در مراسم اهدا جوایز موزیک ویدئو سال 2010 ام تی وی در لس آنجلس دیده می شود
آلبوم دوم کیتی پری هفته گذشته در صدر جدول فروش آمریکا و اروپا قرار گرفت او در کنار لیدی گاگا و تیلور سوئیفت از موفق ترین خوانندگان حال حاضر دنیاست

عکس های راسل برند شوهر کیتی پری بر روی ناخن هاش

48 پاسخ to “عکس های کیتی پری در مراسم اهدا جوایز موزیک‌ ویدئو ام تی وی 2010 MTV VMA”

  1. Mina said

    صدای اینم خیی دوست دارم.
    مرسی

  2. از دیگه کاملا خوشم اومده
    به دو دلیل
    یک اینکه بیشتر ازش مصاحبه دیدم فهمیدم کلا باحاله و اینکه اخیرا تو یه مصاحبه ازش راجب شایعه بریتنی که بادیگاردش گفته پرسیدن گفت اصلا اهمیت نمیده مهم خود بریتنی هست شدیدا دوسش داره مخصوصا آهنگ تاکسیکشو و یذرم یهو خوند
    لباسش قشنگه بهش میاد
    بیشترشون انگاری ست کردن به فضای خود ام تی وی

    • kimia said

      وای!
      با این مصاحبش درباره ی بریت عاشقش شدم!
      آقا علی جوابمو ندادیا بالاخره دیروز بریتنی تو مراسم MTV بود؟

    • کیمیا اصلا کامنتتو ندیدم تو کدوم پست گذاشتی چون هنوز نرفتم نظر بچهارو بخونم گفتم بزارم آدیتهای ام تی وی تموم بشه
      نه بریتنی نبود اصلا چونکه خب آلبومی نداده بود کلیپ 3 هم کاندید نشده بود مهم نیست بریتنی البوم جدیدش در آینده بازار موسقی رو میترکونه ایشااله سال آینده

    • mm said

      از اولشم از کتی خوشم اومد
      حالا شما اینو گفتید 2 برابر دوسش دارم حیف شد بریت نبود اخه 3 مثل کارای دیگش عالی نبود امیدوارم البوم جدیدش بترکونه روی همرو کم کنه

  3. مونا68 said

    چه لباس با حالی خیلی خوشم میاد ازش ناخن هاش هم جالب بودن

  4. shadi said

    چقدر جذاب و دوستداشتنیه
    طرح روی ناخناش خیلی جالبه
    ممنونم

  5. kimia said

    صداش رو خییییلی دوست دارم!
    چقدر لباسش بده!موهاش هم که همیشه عجیبه!

  6. baran said

    باید می فهمیدیم که خیلی راسل دوست داری کیتی نه!

  7. Farzaneh said

    وااااااااااای چقدر ناخناش باحاله ….
    لباسش جالبه ولی به نظرم این مدل مو اصلا بهش نمیاد
    خودمونیما اینام چه راحت مشهور میشن !! یه آلبوم میدن بیرون و بعدش میشن موفق ترین خواننده ….
    مرسیییییییییییی

  8. Amir said

    اینجا اصلا ثکثی نیست .. خوشم نیومد

  9. SaDaF said

    اينجا كلا خوب نشده

    ولي دركل از شاد بودنش

    خوشم مي ياد

    لباسشم خوشگل نيست

  10. مهتا said

    كار روي ناخن هاش جالب بود

  11. پونه said

    خواننده خوبیه کارهاش رو تو دنیای موسیقی دوست دارم
    ولی از شخصیتش خوشم نمیاد
    خصوصا که راجع به لیدی گاگا خوب صحبت نکرده بوده
    به نظرم شخصیت سطحی داره
    ادم سطحی هست کلا نمی دونم نه فقط به خاطر اینکه من گاگا رو دوست دارم
    از خیلی قبل تر همین حسو بهش داشتم

    • kimia said

      درباره ی گاگا چی گفته بود!؟

      • پونه said

        از گاگا به خاطر ویدئوی Alejandro انتقاد کرده بود
        گفته بود که حرمت نگه نمیداره
        و به مذهب احترام نمیذاره
        چون گاگا تو قسمت آخر ویدئوش راحبه ای هست که تسبیحشو قورت میده
        پدر کتی هم یه کشیش هست و حساسیت اونم به خاطر این بوده

      • kimia said

        اگه کیتی خیلی معتقد بود تو شوی کالیفرنیا گرلز برهنه نمیشد!
        ولی خب با اون قسمت حرفش که گفته بود نباید مسائل جنسی رو با مذهب و… قاطی کرد موافقم!

    • mm said

      هر کس به مذهب احترام بذاره دلیل بر سطحی بودن شخصیتش نمیشه
      من بنظرم توهین کردن به مذهبی که برای عده ی زیادی مقدسه کار جالبی نیست این کار در واقع یعنی توهین به عموم مردم که مسیحی یا… هستن
      کسی که به مردم و مذهبشون توهین میکنه شخصیت پوچ و سطحی تری داره من کار به اعتقادات مردم ندارم هر کس عقایدی داره ولی دلیلی نداره به عقاید دیگران توهین کنه

      • درخشنده said

        کاملا باهات موافقم. به نظر من اصلا شخصی که همچین کاری کنه شخصیت نداره و اصلا قابل احترام نیست چون در واقع به خیلیا بی احترامی کرده و کسی که برای خودش احترام قائل باشه هیچوقت مرتکبه چنین کار زشت وبیهوده ای نمیشه.

      • پونه said

        منطور من از سطحی بودنش حرکات و رفتارش بود نه عقاید مذهبیش
        به خودش مربوطه که به چی اعتقاد داره
        سکناتش رفتارش نمی دونم کلا به نظر سطحی میاد
        شخصیت جالبی نداره به عنوان یه هنرمند

  12. merilaa said

    hamechish jalebe vali khob ghashang nist

  13. mm said

    کیتی رو خیلی دوس دارم هم قشنگ میخونه هم صداش خوبه خودشم خیلی دوس داررررررررم

  14. Reza_R said

    خیلی از خوندنش خوشم میاد
    بامزس

    ممنون

  15. Sarvenaz said

    لباسش چه من در آن پیداست
    موهاش هم زیاد قشنگ نیست ولی ناخن هاش باحال بود

  16. درخشنده said

    لباسش جالبه موهاشم همینطور
    ناخناش چه باحاله چه ایده ی جالبی حتما خیلی شوهرشو دوست داره اخی….
    ممنونم

  17. parmis said

    من خیلی دوسش دارم ولی خیلی عجیب غریب لباس می پوشه
    منو بکشنم عکس راسل برند و رو ناخنام نمی ذارم
    ممنون

  18. پرنيان said

    خيلي خوششششمم اومد از تيپه اينجاش هم مدل لباسش هم مدل موهاش متفاوت ولي قشنگ شده….خودش و وصداشو و آهنگاشو هم دوست دارم….
    ناخن هاش كار جالبي بود…خواسته عشقشو به راسل نشون بده…

  19. Nastaran said

    تیپش خیلی جالبه…
    ناخناشم همینطور…خیلی خوشم اومد از اینکارش…خوبه که همدیگرو انقدر دوس دارن
    موفق باشه

    سپاسگزارم

  20. samineh said

    به این مدل لباس پوشیدن عادت کرده انگار
    چه حسی داشته این همه وقت گذاشته واسه این ناخونا
    تازگیام یه کم از لوس بازیاش کم شده

    مرسی

  21. jigar bala said

    من اصلا خوشم نمياد ازش اينجا لباسش خيلي مسخرس
    مرسي

  22. المیرا said

    خوشگله و ناز و با نمک
    هر پسری و دیدم از این خوشش میاد

  23. vahid said

    لباسش افتضاحه

  24. SaRa~ said

    واااای من ازین اصلا خوشم نمیااد. فوق العاده بی مزه لوس بد قیافه هیکل بی تناسب.. پاهاشم قوره تازه :ی اه چه تیپ زاغارتی
    اون طرح عکس روی ناخنم تو بعضی آرایشگاه خودمونم می زنن.. کلن لوسیش و باید اثبات کنه

  25. نگین said

    ای جان لباس خانم معتقد!
    تیپش ضایعت و کلن ازش خوشم نمی آد آخه اون آهنگ کالیفرنیا چی داشت که….

    ممنون

  26. شقایق said

    دوسش دارم خیلی باحاله عاشق این مسخره بازی هاشم

  27. noushin said

    مرسی لباسش خیلی جالب و جذابه موهاشم خوب شده ارایششم قشنگه

  28. ROSE said

    چه جالب و متفاوت
    صداشو دوست دارم
    از اينكه هميشه شاده خوشم مياد

  29. Princess said

    لباسشو دوست دارم!
    موهاشم خیلی خوب شده!
    ناخناش جالبه اما کاش عکس خودش بود بجای راسل!
    آخه راسل چی داره این عاشقش شده!؟؟؟!؟!؟!!

  30. نرگس said

    قشنگ شده اینجا …
    ناخن هاش خیلی بامزه بود … کار جالبی بود …

  31. aida.a said

    چندشه

  32. شیرزاد said

    وی احتیاط کن

  33. Ninas said

    هم لباسش هم ناخنهاش هم موهاش رو پسندیدم!

  34. sami said

    Ghiafash vaghean zibas amma hamishe bishtar oghat khodesho zeshte mikone nemidoonam in lebas yani chi vaghean!
    kam mishe ke ham model mooash khoob bashe ham arayeshesh monaseb bashe ham lebasesh

  35. lucy said

    ajab lebasi taneshe !!!!

پاسخی بگذارید

 
