CelebFa10 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های براد پیت و دخترش زهارا در لس آنجلس

Posted by Admin در سپتامبر 26, 2010

جدیدترین عکس های براد پیت و دخترش زهارا در لس آنجلس

40 پاسخ to “جدیدترین عکس های براد پیت و دخترش زهارا در لس آنجلس”

  1. shadi said

    merc

  2. 100AF said

    dadyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy😀

  3. پونه said

    چهرش خیلی خوب شده
    چه اندام خوبی داره….!

  4. Ela said

    تو عكس يكي مونه به آخر چه با حال افتاده
    هميشه خوش تيپ و جذاب
    دخترشو مثل اينكه برده بازديد كارخانه😉
    مشخصه پدر ومادر خيلي خوبي هستن

    • Ela said

      كلاه برد شبيه اين بازنشسته هايي هست كه تو پارك ميشينن شطررنج بازي ميكنن
      ولي اينقدر خوش استيل هست كه بهش همه چي مياد

    • بابك said

      تشبيه جالبي بود ولي خوبيش اينه كه وقتي استايلت درست باشه همه چي بهت مياد حتي اين كلاه.

      • Ela said

        مرسي بابك جون

      • Ela said

        يه چيز يادم رفت بگم شما براي من يكي از بهترين دوستام تو اينجا هستيد
        جيگر بلا كيميا درخشنده پروانه مونا تارا(ديگه نيستي) و ماهان…
        شما ها كه ديگه خودتون ميدونيد لازم نيست بگم😉

      • Ela said

        چه قدر دوست داريد من بيام كامنت بزارم زيرش منفي بديد🙂
        براي من كه اصلا مهم نيست من نگران خودتون هستم
        يه كم آرامش داشته باشيد عزيزان من
        فكر كنم اين كامنت هم حدود 20 تا منفي ميخوره
        آخي

  5. sAnAz said

    بابا عضله!!!!

  6. بابك said

    واقعااين بشر تكه هميشه يه وقار خاصي داره . تو عكس چهارم مثه اينكه واسه پاپارازي ها داره خط و نشون ميكشه خدائيشم سخته.
    Thnx Bro

    >>>شاید فقط عکاس‏ها می‏فهمند این جمله را:هر حادثه‏ای در دنیا فقط یک بار رخ می‏دهد؛اگر آن را ثبت کنی، شاید بتوانی خاطرات خوشش را بارها برای خودت تکرار کنی؛وگرنه شاید لحظه‏های ارزشمند ثبت نشده‏ای را برای همیشه از دست بدهی!<<<

  7. jila00 said

    خوش به حال دخترش چه پدر مهربونی

  8. سما said

    این دخترش از شیلو خوش استیل تره

  9. شقایق said

    برد یه دونه است لنگه نداره همیشه تک و دوست داشتنی هستش

  10. samira said

    خيلي خيلي خيلي دوستش دارم

  11. درخشنده said

    یه مرده فوق الهاده جذاب و دوستداشتنی…
    ویه بابای فوق العاده مهربون و خوشتیپ…
    ممنونم ادمین جان

  12. vahid said

    این بشر با کلاسی تو ذاتشه

  13. @REZ said

    دیگه جای واسه تعریف کردن نگذاشته……..

    فقط میتونم بگم خوشبحال فرزانداشون …….

  14. نرگس said

    چه بابای خوش تیپی …

  15. kimia said

    چه بابا ی خوش تیپ و جذابی!!

  16. واقعا از موقعی که ریشاشو زد جوونتر شد
    شد همون برد قبلی
    من که واقعا از بازیش و شخصیتش خوشم میاد
    مخصوصا تو فیلم مصاحبه با خون آشام عالی بازی میکنه
    تیپشم اینجا خوبه
    هیچوقت هم بین بچهاشون فرق نمیذارن
    مرسی مجید

    • بابك said

      سلام علي جان . مي خواستم ببينم در مورد موزيك دوس داري يكم با هم در ارتباط باشيم. ما هم يه كارايي كرديم تو سه چهار سال اخير. اگه دوس داشتي بگو ايميلم و يه جوري بفرستم يا خودت بدي. منتظر خبرت هستم برادر

    • Ela said

      علي آقا امروز ماشينمو برده بودم كارواش بعد وقتي داشتن ماشينو خشك ميكردن واسشون آهنگ شما رو گذاشتم حسابي حال كردن كلي هم واست تبليغ كردم

      • مرسی بابک چرا که نه ایمیل من مشخصه رو اسمم کلیلک کنی
        الا جان واقعا مرسییییییی دوست خوبمممممم ایشااله که از آهنگهای جدید و آینده هم خوشتون بیاد
        دوست دارم زودتر شماها گوش کنید

  17. آتریسا said

    tanxXxXxXxX

  18. hosna said

    ohoooooooooo
    babaye khosh tipe maye darrr

  19. محمدرضا said

    این دختر کوچولوی سیاه خیلی بهش میاد !

  20. sara said

    اين بشر هيچوقت پير نميشه.هميشه خوشتيپ.خيلي ازش خوشم مياد.

  21. rokhsarak said

    ای وای برد هم که خودشو تاتو کرده!!!

  22. samineh said

    خوشتیپ!!!

    مرسی

  23. baran said

    الان بعد از ریش های مبارک شما گیر دادی به این کلاه ها دیگه برد جان..

  24. laleh said

    زاهارا فكر كنم در آينده مانكن بشه
    برد دوست دارم

  25. نگین said

    برد عالی شده،زهارا هم که عشقه!بیشتر از شیلو دوستش دارم.

    ممنون

  26. NINI said

    من زاهارا رو دوست دارم یه جورایی خیلی آروم و متفکره
    تو عکس 4 انگار برد شاکیه

  27. parvane said

    برد جیییگر منه
    میییپرستمش
    امیدوارم نره از دنیای فیلم
    دوسش دارم..tnx

    مرسی الاجون😉

  28. shakila said

    براد خیلی خوش استیله
    بخاطر استیل بی نظیر و مردونش لباسا تو تنش نمای خاصی پیدا میکنن و تقریبا تمام مدل لباسها به استیل تنش میاد.
    فیس بردا خیلی جذاب و زیباست و استیل صورتش باعث میشه تقریبا تمام مدلای مو به فیسش بیاد و زیبایی فیسشو حفظ کنه.

    خیلی نمای خاصی پیدا میکنه وقتی کنار بچه هاشه. یه جورایی ادم فک میکنه هنوز یه پسر 29 سالست که تازه تشکیل خانواده داده و بابا شده.
    همه جوره دوسش دارم.
    زاهارا هم خیلی خوش استیله.فک کنم در اینده خواننده ی بزرگی بشه چون انجلینا گفته بود خیلی خوب صحبت میکنه و خوش صداست.
    ممنونم بابت عکسها و اخبار.

پاسخی بگذارید

 
