CelebFa10 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های جسیکا‌ آلبا در بورلی هیلز

Posted by Admin در سپتامبر 26, 2010

جدیدترین عکس های جسیکا‌ آلبا در بورلی هیلز

29 پاسخ to “جدیدترین عکس های جسیکا‌ آلبا در بورلی هیلز”

  1. jila00 said

    🙂

  2. 100AF said

    vagh nemikone pir she!!!!!

  3. مهتا said

    خودش كه خوشگله تيپشم خوبه
    ممنون

  4. jila00 said

    خوش به حالشون چقدر راحت لباس می پوشن

  5. shadi said

    چه ساده و نازی تو خانوم البا
    ممنونم

  6. bita said

    به نظر منم ناز و خانومه
    معمولا» هم خيلي خوش تيپ نيست
    مرسي

  7. بابك said

    جسيكا رو هميشه بخاطر تيپاي سادش خوشم مي اومده زياد درگير مد نميشه و براي يك سلب چيز كمي نيس.
    Thnx Majid Jan

    >>>هر آدمی در این دنیا فقط يكبار زندگی می‏کند،پس عاقلانه آن است که آن‏طور که خودش دلش می‏خواهد زندگی کند، نه آن‏طور که دیگران از او می‏خواهند<<<

  8. sAnAz said

    تکراري شده!!!!

  9. samira said

    خيلي دوست داشتنيه

  10. درخشنده said

    خیلی ناز
    خیلی زیبا
    خیلی خانم
    خیلی دوستداشتنی تشریف دارن ایشون…
    تیپشم خوبه اینجا خداروشکر. دوسش دارم.
    ممنونم ادمین جان

  11. vahid said

    فیلم Machete جسیکا با کیفیت R5 اومده و کیفیتشم خوبه

  12. @REZ said

    بلاخره من از این تیپش خوشم اومد کاش همیشه همینجوری تیپ بزنه!!!!
    ی لحظه فکر کردم داره صدقه میده!!!!

  13. نرگس said

    واقعا خوشگله …

  14. kimia said

    واییییی خیلی خوشگله!
    البته رنگ لباساش خیلی تناسب ندارن!

  15. تیپای بیرونش همیشه ساده و اسپرته
    کلا همجوره دوسش دارم
    صورتش یه میمک خاصی داره شاید بخاطر اینه که شبیه ایرانیاست ازش بیشتر خوشم میاد

  16. sana said

    اخه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

    راس میگی شبیه ایرانیاست ت ت ت ت ت………

    النگو مد شده شدید اونجا…. از وقتی چند ماه بیش مصاحبه جنیفر انیستون و با دیوید لتر من دیدم فهمیدم که النگو مد شده اونجا…

    اینجا که همه …. النگو طلا میزارن فعلا….. مگه اینکه ما دوباره مدش کنیم…

  17. hosna said

    che tippe sadeye ba mazzei

  18. samineh said

    دوسش دارم

    مرسی

  19. NINI said

    واقعا النگو دوباره مد شه … خزه ولی من دوست دارم

  20. parvane said

    واااای جسسسی
    این عکساشو دیده بودم…گفتم چرا نمیذارین اینجا 😦
    که گذاشتین الان…مررررسی
    جسیکا خیلی خوش تیپ میگرده
    چهرشو خیلی دوس دارم
    تو ماچته خیییلی جیگره با کاراش…حتما ببینیداا 😉

بیان دیدگاه